Tannsten og narkose

I dag var MacLurven hos dyrlegen og fjernet tannsten under narkose og det skal jeg gjøre alt for at han aldri skal igjen.

Jeg hentet han hjem for 9 timer siden og han er fremdeles ikke helt seg selv. Han hadde nettopp våknet da jeg hentet han men jeg bar han ut i bilen og han har sovet mer eller mindre siden da.

De hadde tapet på begge forbena hans og de hadde brukt vanlig hvit tape som satt veldig godt fast i pelsen hans. Det lugget og han hylte da jeg kom borti forføttene hans og jeg måtte klippe løs cm store seksjoner av tapen for så å klippe løs pelsen hans. Idiotisk og tape langhåret pels med slik tape!

Vi har vært ute 3-4 ganger men jeg har måttet bære han deler av veien hver gang.

Jeg har ikke sjekket tennene hans enda, venter til i morgen når han forhåpentligvis er seg selv igjen.

Jeg liker ikke å se han slik og i morgen skal jeg kjøpe tannkost til han!

2 thoughts on “Tannsten og narkose

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for det 🙂

    Han fikk jo narkose da han ble HD sjekket også men kom seg mye raskere den gang enn denne gangen.

Legg igjen en kommentar

