Oppdatering: Tannsten og narkose

Mac var jo til dylegen i går og etter han kom hjem var han tydelig ikke i form.

Han haltet på foten de hadde satt venefloen i og ville bæres etter veldig kort tid utendørs. Da jeg gikk for å legge meg satt han som limt inntill kroken på soverommet og hadde det ikke godt. Jeg gikk ut med han i 2 tiden i natt og da hylte han til da vi gikk ned trappen 😦

Jeg ringte dyrlegen i morges og vi kom nettopp hjem derfra. Det viser seg at de bommet litt på blodåren da de satte venefloen slik at noe av narkosen hadde gått ut i muskelen, det hadde hovnet opp og han hadde vondt. Han fikk en sprøyte med smertestillende og så fikk jeg med tabletter jeg skal gi han de neste dagene.

Nå ligger han endelig og sover litt, han har ikke gjort det på en stund og forhåpentligvis blir han bedre fort.

Jeg fikk beskjed om å la han ta det med ro de neste dagene så derfor drar vi på hytta i ettermiddag..

6 thoughts on “Oppdatering: Tannsten og narkose

  1. liiisa92

    Uff, leit å høre at Mac var så uheldig.. God bedring til han og kos dere på hytta 🙂

  2. Kjersti

    Huff da, det høres ikke godt ut! Det hadde vært så mye bedre om veterinæren hadde sagt ifra om det med en gang! Masse god bedring til MacLurven.

  3. bettebett Innleggsforfatter

    Vetrinæren var ikke klar over det før jeg kom innom i dag og han så på foten hans igjen.

    Problemet nå er å unngå at MacLurven slikker der de barberte foten hans 🙂

Legg igjen en kommentar

