Oppdatering 2: Tannsten og narkose

I dag måtte MacLurven få på seg krage for han sluttet ikke å slikke der dyrlegen hadde barbert. Det var det eneste dyrlegen sa jeg måtte passe på også, at Mac ikke slikket på seg sår, for da kunne det bli en infeksjon.
Jeg prøvde først med en tapebit akkurat der det var barbert men det funket jo ikke. Så prøvde jeg med en avklipt sokk som jeg tapet fast, men den klarte han å skyve ned så han fikk til å slikke. Så prøvde jeg med x meter gasbind – som også lett ble skyvd ned og da var det bare en måte å løse det på. Det måtte bli en krage.

20130704-213049.jpg
De hadde egentlig ikke en som var stor nok, derfor bruker jeg strips for å holde den sammen.

Han har furtet en del i dag men må pent finne seg i å bruke kragen i natt og deler av i morgen også slik at han forhåpentligvis slutter å slikke på det etterpå.

2 thoughts on “Oppdatering 2: Tannsten og narkose

  1. Anonym

    Jeg mener han har vært skikkelig uheldig da. Aldri vært sånn med orkan. Eller er det orkan som har vært heldig? Uansett, god bedring og kos dere på hytta.

Legg igjen en kommentar

