Bursdagen min…

Jeg hadde nylig bursdag og fikk hele 2 dikt på dagen min.

Det første fra ei venninne som vet jeg liker Dr. Who

IMG_2602

Hun endret det litt senere på dagen til

Roser er røde

Tardis er blå

Den 10. Doctorn er søt

og du er like så.

Hvordan kan noen IKKE like det diktet?

Det andre er ikke et dikt men et sitat fra F. Scott Fitzgerald, jeg fikk det fra en amerikansk venninne og det gjorde meg målløs.

IMG_2601

Dagen min ble feiret med middag sammen begge søstrene mine og nevøen min på 16 år. Jeg var overrasket at han hadde lyst til å være sammen med oss, men det gjorde dagen bedre. Niesa mi var i Østersund på Storsjøcuppen så hun var ikke med.

IMG_2564

Nevøen min nektet å la seg avbilde så det vi var kanskje ikke de kuleste å være sammen likevel? 🙂IMG_2570

6 thoughts on “Bursdagen min…

Legg igjen en kommentar

