Hjelp i hagen!

20130714-203339.jpg
Jeg har alltid likt valmuer men har aldri summet meg til å skaffe meg noen. Men i år skulle det bli, trodde jeg. Planter ble kjøpt og plassering for utplanting ble funnet. Jeg ventet på oppholdsvær, fant en spade, gravde et hull og satte ned plantene… snudde ryggen til for å hente vannkanna og snille MacLurven syntes hullet og blomstene burde være et annet sted så han hjalp meg å flytte dem!!!!!! Jeg jaget han bort med et ikke altfor positivt ordlag og satte ned plantene på nytt. Han var snill nok til å vente til jeg hadde gått inn før han gravde ett nytt og større hull….

20130714-204012.jpg

Jeg skal prøve igjen senere en dag uten at han ser det. Snille, hjelpsomme MacLurven.

6 thoughts on “Hjelp i hagen!

  1. Lappelykke

    Hahahahaha!!! Vet det ikke er snilt å le, men jeg kan ikke la være. Dessuten har jeg lov, all den tid jeg også eier en finsk gartnerhund. De er meget effektive.

    Igår kom Frost inn fra hagen og inn på kjøkkenet til meg, dryppende av gjørme over hele fronten, fra haka og ned til labber og store deler av magen. Han hadde luftet den våte jorda i min nye blomsterbed. Så hunden måtte bade og husets gulv vaskes.

    De er jo fryktelig søte, da…

Legg igjen en kommentar

