En furten MacLurven

MacLurven er furten på meg for tiden. Jeg har nemlig byttet ut den stoooore fine senga mi med en mye mindre en og nå får han ikke plassen han synes han fortjener.

Dette er senga jeg hadde  ca 180 bred.

hemnes

Og dette er senga mi nå…  120 bred og altfor liten!

ny

Maclurven pleide å hoppe opp i senga mi i løpet av natten og sov godt ved siden av meg eller i fotenden. NÅ derimot hopper han opp og legger seg til rette men så snur jeg meg og så hopper han ned. Senga er bare for liten og jeg ligger så urolig at han bare gir opp, jeg hører han hopper ned og krøller seg sammen og sukker tungt.

På hytta derimot har jeg fremdeles i stor seng og Mac var såååå happy over å kunne ligge der han ville. Det er jo plassen hans! Men han får bare finne seg i at den store senga er borte for jeg har mer bruk for plassen 🙂

2 thoughts on “En furten MacLurven

Legg igjen en kommentar

