Skogtur …. del 246 ;-)

Denne uken har vi vært i skogen hver eneste dag og storkost oss. Vi har jo hatt et fantastisk høstvær men sol og blå himmel og jeg ble solbrent forleden dag. Men i dag var både hundene og jeg var slitne etter kløvtur i går (både de og jeg bar noe på ryggen.) og var kun ute på tissetur på formiddagen.

I kveld gikk vi derfor en liten tur rundt Haukvannet som jo er asfaltert og dermed ganske kjedelig i mine øyne. vi møtte ganske mange hunder og Mac har fått en dum uvane etter sommerferien på hytta og det er at han automatisk bjeffer når han ser en annen hund. Vi jobber med det og skal nok få det bort igjen.

IMG_3097 copy

Jeg elsker å se trærne speile seg i vannet, spesielt med den vakre MacLurven foran 🙂

 

IMG_3099 copy

 

IMG_3100 copy

Sola holdt på å gå ned og dette var ganske stilig syntes jeg 🙂

 

I morgen drar Mac og jeg på hytta til Mormor og Morfar igjen og det gleder vi oss veldig til, det ryktes nemlig om krabbefiske!

 

 

4 thoughts on “Skogtur …. del 246 ;-)

  1. Kjersti

    Jeg synes det ser ordentlig fint ut, jeg! Er enig i at det er litt kjedelig å gå på asfalt, men det gjør at man setter enda mer pris på skogsturene. Og vakkert var det så absolutt der, de gyldne fargene på det midterste bildet er jo superfine!

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for det. Fargene er det jeg liker best med høsten 🙂
    De andre skogturene våre denne uken har vært på ordentlige skogsstier men denne runden er grei av og til. Den blir delvis brøytet om vinteren også så det er et greit alternativ.

Legg igjen en kommentar

