Høsttur

I dag ble det nok en fin skogtur på MacLurven og meg. Det sies jo at vi Nordmenn er usosiale skapninger som helst ikke ser på eller snakker med andre men det gjelder ikke når man er i skogen. Alle vi møtte sa hei og smilte, noen stoppet for å skryte av hvor vakker MacLurven er eller for å snakke om jaktfolk og hunder.

IMG_3390 copy copy IMG_3392 copy copy IMG_3402 copy copy IMG_3411 copy copy

Da vi kom frem til Elgsethytta var det en annen hund der og MacLurven ville så gjerne bort og hilse men fikk ikke lov. Så hele tiden vi var der satt han slik og så mot den andre hunden. IMG_3415 copy copy IMG_3416 copy copy

Kulene på Gråkallen i det fjerne. IMG_3422 copy copy IMG_3423 copy copy

Elgsethytta. Jeg lurer på hvordan det alltid er oppoverbakke mot slike hytter! IMG_3424 copy copy IMG_3437 copy copy IMG_3442 copy copy IMG_3444 copy copy IMG_3449 copy copy IMG_3453 copy copy IMG_3457 copy copy IMG_3469 copy copy

Og plutselig var vi tilbake ved Vintervannet. IMG_3471 copy copy IMG_3477 copy copy IMG_3481 copy copy

Vi kommer absolutt til å gå denne turen igjen men da på en annen tid av dagen når det kanskje er litt færre folk der. Og så skal jeg ha andre sko på meg for jeg fikk gnagsår!

4 thoughts on “Høsttur

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Han bruker gjøre det når båndet blir stramt, da setter han seg likegodt ned og venter til det er slakt igjen. Han tester jo med jevne mellomrom eller snur seg og ser på meg men er det stramt så er det bare å sette seg ned og vente 🙂

    Det var fantastiske farger denne dagen også og jeg absolutt ELSKER denne delen av høsten! 😀

Legg igjen en kommentar

