Diverse høstbilder

I forrige uke var det nydelig høstvær, sol fra blå himmel og millioner av gule, oransje og røde blader på trærne og på bakken.

IMG_3707 copy

Jeg synes jo høsten er den vakreste årstiden vi har og det går ikke an å ikke bli glad av disse fargene!IMG_3711 copy

MacLurven vil gjerne at jeg skulle sparke opp bladene slik jeg gjør med snøen slik at han kan fange de i lufta. IMG_3713 copy

Lurer på hvilken farge dette bladet er på den andre siden…

IMG_3714 copy

Onsdag denne uken skulle søstra mi, nok en gang, på sykehuset og gjøre noe med øynene sine (hun har hatt hornhinnetransplantasjon på begge øynene og onsdag skulle hun fjerne grå stær som hun har fått pga transplantasjonen) så hundene og jeg dro til skogs. Det har gradvis blitt kaldere og kaldere i Trondheim denne uken og onsdag morgen lå det rim på gress og trær.

Hundene og jeg tok «snarveien» over denne myra i den tro at det var blitt så kaldt at det var greit og tørt å gå der… Vi tok feil og Sofus landet oppi en stor halvt islagt dam og måtte plutselig kave rundt i kaldt myrvann. Jeg syntes så synd på han for hver gang vi stoppet skalv han så det ble en kort tur.

IMG_3716 copy

IMG_3718 copy

IMG_3722 copy

To svææært utålmodige hunder.IMG_3723 copy

Jeg synes skogen blir så vakker når den får det første frostlaget på seg mens du fremdeles ser fargene som er under 🙂 IMG_3725 copy

Skal vi leke nå??

IMG_3726 copy

6 thoughts on “Diverse høstbilder

  1. Kristina

    nydelege haustfargar 🙂
    Håpar det gjekk bra med systra di og fjerning av grå stær! Hornhinnetransplantasjon høyrdes ikkje ut som småtteri..

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Det går bra med henne, takk for at du spør 🙂 det er ca 3 år siden første hornhinnetransplantasjonen og hun gleder seg til å bli helt ferdig nå 🙂 hun har en øyesykdom som gjør at hun har spisse hornhinner og det er da disse som er erstattet av noen «normale», det har vært facinerende å følge med på men må si jeg er glad det ikke var meg som måtte igjennom det:-)

Legg igjen en kommentar

