Endelig tur igjen!

De siste ukene har jeg vært sur… skikkelig sur… sur på en slik måte at jeg ikke har vært særlig artig å være i hus med, hverken for mennesker eller hunder. Årsaken er låsninger i ryggen, kom meg endelig til fysioterapaut på fredag og han fant raskt ut at samtlige virvler er låste i brystryggen (T-delen av ryggen for de som er medisinske av seg) og det var ikke så mye jeg selv kunne gjøre med det sa han. Så da blir det fysio 2 ganger i uken de neste ukene og så skal jeg strekke og bøye og tøye og myke opp så mye jeg klarer. Men i dag gjorde det ikke så vondt som det har i det siste så Mac og jeg tok oss en liten skogtur. Han var overlykkelig for det er en god stund siden han fikk en god tur OG det begynte å snø!!!

 

Nesten litt Narnia over dette, ikke snø….. snø….

IMG_9441

Våt tung snø dalte raskt rundt oss og ENDELIG fikk jeg tatt ett bilde med litt snø på han!

IMG_9443

Det kommer ikke godt nok frem på dette bildet men her holdt han på å snappe etter snøflakene som dalte rundt han. IMG_9444

Jeg søkte ly under et tre for kameraer er ikke superglade i våt snø! IMG_9446

Ser ut som en luskende ulv her..

IMG_9447

2 thoughts on “Endelig tur igjen!

  1. Kjersti

    Ser ut som det ble et skikkelig snøvær også! Her nede er det vårvær og ikke antydning til at det skal komme noe snø. Men nå er det meldt kuldegrader neste helg, så det går an å håpe 🙂
    God bedring!

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for det 🙂

    Det blir jo helt sikkert vinter, både her og hos deg, kalenderen forteller jo oss det så får vi bare krysse fingrene 🙂

Legg igjen en kommentar

