3 lapske og 1 finne!

Det kunne vært begynnelsen på en vits men det er det ikke.

I dag var vi så heldige at vi fikk selskap av Ida og hundene hennes, de to lapske vallhundene Ville, Vinha og så låner hun en lapsk til som heter Rizla. Alle tre er tisper noe MacLurven ikke hadde noe i mot! Men HELDIGVIS hadde ingen av dem løpetid.

IMG_9477

Vi gikk inn i skogen hvor MacLurven og Vinha fikk springe løs, til begges glede men til Villes frustrasjon. Hun liker best orden i rekkene. IMG_9479

IMG_9480

Dette skulle bli et kjempesøtt bilde av Mac og Vinha  men det hadde de dessverre ikke tid til, så her er halen til MacLurven og Vinha som følger etter…. IMG_9481

Her har de snudd og Vinha er først og Mac kommer etter. Stakkars Ville og Rizla måtte pent finne seg i gå sammen Ida og meg. IMG_9483

Vi kom til en solflekk og Ida prøvde å få hundene til å sitte pent… jeg sier «hundene» i flertall men det var bare min som ikke skjønte hva vent betydde…. IMG_9485

Var der her jeg skulle sitte? IMG_9486

eller her?IMG_9487

nei… her var det vel? (Rizla bare rister på hodet og lurer på hva han holder på med.)IMG_9489

eller enda litt nærmere jentene?  (Rizla har gitt opp!)IMG_9491

og plutselig var MacLurven borte…. jeg sier det hver gang vi skal ta «gruppebilde» at jeg få lært han å sitte og vente men jeg glemmer det jo med en gang igjen.  Nydelige jenter da! Jeg klarer ikke helt å se forskjell på Ville og Vinha men det er de som er gyldne i pelsen (og ikke kun fordi de er i solen)

IMG_9492

4 thoughts on “3 lapske og 1 finne!

  1. Kristina

    Haha! Maclurven er no ein go’ing han!! 😀 Måtte le av «poseringstrøbbelet» 🙂 Forresten, så fint du har fått det her inne! Likte den nye «designen» 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    ler ja, han er både snål og herlig på en gang 🙂 og eneste gangene jeg bryr meg om at han ikke kan sitte OG vente er jo når vi skal posere sammen andre.

    Takk for det, har slitt med å finne et design jeg liker samtidig som at det er fleksiblet og endrer bredden selv ut fra hvilken plattform folk leser bloggen i.

Legg igjen en kommentar

