Bake, bake, bake, bake, smake, smake, smake, smake

I går var det lørdag og vi hadde julebakedag! Storesøstra mi var veldig stolt over å, ikke bare HA med seg et forkle, men hun BRUKTE det også! Hun kjøpte det på et seminar hun hadde vært på og jeg påstod også at det var en marihøne som var avbildet, men både hun og lillesøstra vår påstod at det SELVFØLEGLIG var en hjerne siden det er for Hjernesvultsforeningen!  De kan muligens ha rett…… IMG_3841

Storesøstra mi skulle lage Sarah Bernard, lillesøstra mi skulle lage noen rosiner og sjokolade kjeks og jeg skulle lage krumkaker… jeg vet ikke helt hva som skjedde men så å si alle jeg lagde så slik ut og samme hvor jeg la røra ble det bare en halv krumkake utav det…. men gode var de! Tror det ville vært bedre med et gammeldags krumkakejern istedenfor et nymoderne elektrisk ett…

IMG_3842

Storesøstra mi fikk ikke være alene på kjøkkene for Sofus er en veldig trofast hund som har mer tålmodighet enn noen annen hund jeg har møtt, og søstra mi er så svak for han at han fikk vel smake på både kjeks og krukaker. IMG_3848

Dette er resultatet av storesøstra min sin innsats… det ligger 4 kakebokser med slike godbiter i frysern og det blir de nok liggende selv om hun påstår at hun skal ha 2 av dem….  Det var forøvrig min oppgave å dekke kakene med sjokolade med veldig varierende resultat. men de var gode de også!

IMG_3852

Legg igjen en kommentar

