Å så herlig!!!!

Slik ligger guttene oppi sofaen ved siden av meg akkurat nå. Hvorfor? Se lenger ned….

IMG_3867

Dette er været kveldsturen vår var i…. SÅ FANTASTISK HERLIG! -2, snø og «litt» vind!IMG_3868

MacLurven ELSKET hvert sekund av turen og stupte opp og ut i snøfonnene bare for å byke vidre eller begrave snuten ned i snøen. Jeg ELSKER at jeg har en hund som elsker vær like mye som meg!

IMG_3869

Det var utrolig vakkert med all snøen i trærne, jeg prøvde å ta et bilde  av en svær gran med julelys i men det ble ikke så veldig fint. IMG_3872

Mac fikk ferten av rådyr og stupte ut i snøfonna igjenIMG_3876

Jeg måtte hale og dra i båndet for å få han ut på veien igjen.IMG_3880

og med tre byks var han nede igjen.

IMG_3881

Det var så godt å være ute at Mac og jeg tok en ekstra lang runde og nå ligger han utslått ved siden av meg. Å DEILIGE VINTER!

3 thoughts on “Å så herlig!!!!

  1. boerboelheidi

    Dere har skikkelig vinter også 😀
    Det er bare så flott med snø i trærne og helhvitt på bakken. Når hundene koser seg og leker slik er det ekstra moro på tur, og så gjør det så godt for de etterpå 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Ja hundene er MYE mer sliten etter en tur i snøen enn uten snø og MacLurven snorker som regel søtt få minutter etter vi har kommet inn. 🙂

Legg igjen en kommentar

