For mye snø!

Disse bildene har jeg helt glemt å dele med dere… Det kom jo VELDIG mye snø for noen uker siden og det kom faktisk så mye snø at det var vanskelig å gå. Nå er det mer eller mindre bart ute men optimisten meg regner med det kommer mer igjen snart! Vi skulle inn i skogen men da jeg så at Sofus så vidt fikk haka over snøkanten snudde vi og gikk en annen vei. IMG_9580

IMG_9581

Skogen fristet men det gikk jo ikke… IMG_9582IMG_9583 copy kopi

 

IMG_9584

IMG_9585

MacLurven ELSKER jo snø… jo mer jo bedre! Det er jo også så bra treningen for dem å gå i løssnø og begge hundene var slitne etter denne snøturen. Jeg droppet å bruke kløv på dem mens snøen her lå for de fikk trening nok av den. IMG_9587

11 thoughts on “For mye snø!

  1. Kjersti

    Herlige mengder med snø! Synd den allerede er borte, men akkurat når det gjelder snø er jeg også optimist og håper alltid det kommer mer 🙂

Legg igjen en kommentar

