Jula så langt

Jula er jo i full gang og jeg merker at julestemningen henger sammen med julepynten min. Da jeg pakket ut all den gamle og ikke fult så gamle pynten kom gleden, minnene og forventningene. I år ble treet pyntet med bare mimrepynt og alt jeg har satt frem er også gamle ting. Jeg har som mange andre for mye pynt men da kan jeg bytte på hvert år 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne 100% syntetiske nissen kjøpte jeg da jeg bodde i Alaska på begynnelsen av 90-tallet og kan nå sies å være gammel.. John Deere traktoren ved siden av var en julegave i fjor.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er en salig blanding av veldig gammel, gammel og ny julepynt.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne skal alltid henge over middagsbordet om den så må tapes fast til taket i mangel av krok.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne kula fikk jeg av mamma julaften 1999 for å feire at vi skulle inn i det nye årtusene.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi hadde alltid dompapper i juletrærne våre da vi var små og det er en tradisjon jeg har fortsatt med.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Slitne poter etter nok en tur ute i regn og skit. Vil ha snø nå!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I år hadde jeg bestemt meg for å ta noen fine bilder av hundene men de nektet jo å posere så det ble kosing isteden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er nå samlingen med Dr. Who figurer (ikke leker men figurer!) jeg har, den gule Daleken og Cybermannen fikk jeg i går og jeg må skaffe meg en Tardis snart slik at Doctoren har et sted å søke dekning. 3 mot 1 er jo feigt!

 

2 thoughts on “Jula så langt

  1. Kristina

    så mykje fin pynt du har! det er ekstra kjekt når kvar enkelt pynteting betyr noko spesielt 🙂 fortsatt god jul og godt nytt år til deg og dine!

Legg igjen en kommentar

