Ukens utsikt – uke 14

Jeg boikotter været denne søndagen, jeg nekter å ta nok et «vinterbilde» av grønn plen og bare veier!

Derfor blir det diverse bilder av de fine hundene mine isteden..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jula ble pakket ned i dag, tror jeg har husket alt denne gangen. I fjor stod det vel en nisse fremme til sommeren…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er den veldig vakre Sofus, han ble forvist til ene siden av stua slik at jeg kunne få tatt et bilde av han.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og dette er den alltid smilende, alltid snille, alltid lydige MacLurven. ❤

Se, det var en mye hyggelige utsikt en den jeg har ut vinduet mitt….

2 thoughts on “Ukens utsikt – uke 14

Legg igjen en kommentar

