Årets første hyttetur!

I helga var vi på hytta igjen og der var det ikke tegn til vinter. Det ligger jo ved sjøen men jeg har aldri sett så mye vår så tidlig. Fant noe som spiret men nektet å ta bilde av det.

Både jeg og søstra mi husket å ha med oss kameraene våre denne gangen og vi fikk tatt noen veldig fine bilder av de veldig fine hundene våre. Synes vi selv ihvertfall 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser du jeg sitter Elisabeth?OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så fikk han visst nok av å være vakker og ble sitt goofie selv. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da vi kom hjem hoppet han rett oppi sofaen og lå der en god stund.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Årets første hyttetur!

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Tusen takk og helt enig. Jeg har kjempelyst til å få tatt ett bilde av ytterst delen av snuten hans men han er jo aldri i ro lenge nok til at jeg får tatt et bra ett!

Legg igjen en kommentar

