Turforslag til Ekspedisjon II?

I mitt hode er det ikke lenge til jeg og MacLurven skal på ekspedisjon igjen, mai/juni er da ikke såååå langt unna???

Jeg har kjøpt meg kart over Trollheimen og vi skal bo innerst i Storlidalen (blått merke) og den første dagen tenkte jeg at vi skulle gå mot det vannet ved det gule merket. Det går tydeligvis en vei fra der vi bor og et godt stykke rundt vannet og ut fra mine kartlesekunnskaper (som til tider er svæært mangelfulle) ser det ikke så veldig bratt ut. 20140212-101152.jpg

Jeg har glemt å sjekke målestokken så jeg vet ikke hvor langt det er men vi går til vi ikke orker mer før vi snur.

Om noen har turforslag med Storlidalen som utgangspunkt som er en 7-8 km så må dere gjerne si fra. Vi kommer også til å kjøre til Gjevilvasshytta og gå derfra en av dagene. Ser på kartet at det er flere parkeringsplasser i nærheten som gjør det enklere å komme seg noe sted 🙂

3 thoughts on “Turforslag til Ekspedisjon II?

  1. Kristina

    spennande!! Har dessverre ikkje noko gode tips til turar sidan eg ikkje er kjend i det området.. Men dette blir artig å lese meir om! 😀

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Jeg ELSKER jo å dele alle hundetanker, planer og ideer med «hele» verden så det blir garantert mer om turen fremover. ler

Legg igjen en kommentar

