Ukens utsikt – uke 20 og 21

Det er flaut og si dette men jeg ryddet en gang i forrige uke…. jeg ryddet så godt at jeg ikke fant overføringskabelen til kameraet mitt før i dag….. Derfor blir det 2 ukens utsiktsbilder denne gangen.

 

Uke 20 – Det var varmt og uvinterisk!

20

Uke 21 – Mye det samme som uken før… Vårfølelse i lufta men det skal visstnok komme regn eller snø i løpet av de neste dagene. Kjenner at jeg håper mest på regn slik at vi får vasket bort noe av støvet som ligger overalt.

21

Legg igjen en kommentar

