Nye to uker

Vi var til dyrlegen igjen i dag tidlig for MacLurven er enda ikke bra i foten sin. Vi var ute i går ettermiddag etter bare noen hundre meter hinket han.
Han har hatt en uke med 10-minutters turer og Titti sa at vi skal prøve to uker til samtidig som han skal få smertestillende/betennelsesdempende. Hun mener fremdeles at det er en muskel og ikke ett ledd og muskler trenger tid og hvile på å leges.

Han ligger og snorker ved siden av meg nå og det er så fælt når disse dyrene som vi er så glade i, ikke har det bra. «Han er jo tross alt bare en hund…»

20140314-220612.jpgHer var fra da Ellen og JohnArne passet MacLurven sist gang. Thorvald og Mac i sofaen 🙂

4 thoughts on “Nye to uker

  1. Kjersti

    Ingen hund er _bare_ en hund. Har ordentlig vondt av dere, og jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at MacLurven nå er på bedringens vei. Vakringen får ikke lov til å ha vond mer!

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for det Kjersti 🙂
    Og jeg er helt enig, det er kun folk som aldri har hatt vært glad i et kjæledyr som sier og mener at det kun er et dyr.

  3. boerboelheidi

    Å ha vondt i muskler kan være veldig vondt, så da krysset fingrer og poter for muskelsmerter, og at det bare er tid som må til for å bli bedre (og litt hjelp fra tabletter da)
    Bare en hund ja.. folk ser på hunder på så forskjellige måter, for meg er Amanda et familiemedlem. Jeg vet godt at hun er en hund, og behandler henne som en hund (joda, til de som måtte tvile) men de følelsene jeg har for henne er ikke noe som kan forklares med «bare» en hund.

  4. bettebett Innleggsforfatter

    Metcammen slår han helt ut og han sovner innen 3 minutter. Men den hjelper nok på litt lengre sikt.

    Helt enig med deg om at hunden er et familiemedlem men likevel en hund 🙂

Legg igjen en kommentar

