Sykebesøk <3

I dag var MacLurven kjempeheldig og fikk besøk av Thorvald og Ellen!  Han ble overlykkelig og selv om de herjet en del – noe som sikkert ikke var kjempelurt for foten hans. Men det mentale er også viktig tenker jeg…

MacLurven ble så glad at han helst ville spise opp Thorvald!  aa

aaa

Her må de være inspirert av Spiderman filmen og opp/ned kysset..

1976912_10153983431300341_187332656_n

aaaa aaaaa

Snille Ellen hadde med to Nina Ottosson spill/leker som kan helpe meg å aktivisere han nå som han skal være relaitvt rolig i noen uker.

Men MacLurven skjønner ikke så mye av slike spill selv om Thorvald villig viste han dem. b

bb

MacLurven er litt mer layed-back og venter heller til godbitene er fremme i lyset og Thorvald ble nok litt lei av at Mac gikk inn i munnen hans for å hente ut godbiten han hadde jobbet for. bbb

Ferdig snart?c

Det første spillet Ellen hadde med heter Doogfighter wood (vanskelighetsgrad 2), hvor hunden må skyve klossene for så å løfte dem opp før godbiten kan nytes. Jeg lot Sofus prøve det etter Ellen og Thorvald hadde dratt og han løste hele greian på 30 sekund. ! MacLurven derimot… lå å så på.

13DogFighterHR

Det andre heter DogWorker og det slet Sofus med. han skjønte straks at han mått skyve blokkene for å få tak i godbiten men det å måtte snurre hjulet i midten og få det på linje før han skøv blokken fremover skjøte han ikke helt. Men jeg ser at det går ann å skru av den snurretingen i midten og da blir det nok litt lettere. Tror absolutt at det blir slike spill under juletreet og bursdagstreet i år 🙂

dogworkerninaottoson

Denne kommer jeg til å kjøpe til MacLurven, den heter DogSmart og er vanskelighetsgrad 1 og det er der jeg må starte med han. Her trenger han bare løfte opp blokkene for å få tak i godbiten.

1

Og denne har jeg lyst til å kjøpe til Sofus…  Den heter DogTrubble (vanskelighetsgrad 3) og den blir utfordrende for han 🙂

2

3 thoughts on “Sykebesøk <3

  1. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for det, jeg elsker å se Thorvald og MacLurven sammen selv om det blir litt trangt og lite når vi bare er innendørs. Det går veldig bra med foten hans så jeg tror dette skal gå bra 🙂

Legg igjen en kommentar

