Ukens utsikt – uke 25ish

Siden det snør og jeg virkelig har savnet vinteren tok jeg noen bilder på morgenturen vår i dag.

IMG_4258

Det er vakkert og hvitt og lyst og rent og koselig å gå på men ikke bra for foten til MacLurven. Han skjønner ikke hvorfor han er forvist til det korte båndet og ikke får lov til å hoppe ut i snøen. Vi hadde en dårlig kveldstur i går hvor han hinket etter kort tid igjen. Han var jo så glad for å se snøen igjen men la seg ned en stund mens vi stoppet og snakket med noen –  jeg hadde så vondt av han.

IMG_4248

Han ville også gjerne at jeg skulle sparke opp snø slik at han kunne fange den – jeg gjorde selvfølgelig ikke det- men det ble for slitsom tur for han og jeg måtte bære han opp trappa da vi kom hjem.

IMG_4259

2 thoughts on “Ukens utsikt – uke 25ish

Legg igjen en kommentar

