Hyttehelg

Denne helga ble det hyttehelg igjen og for en fantastisk helg det ble. Været var KNALL, hundene koste seg, jeg fikk gjort mye og ser med glede frem til påska 🙂

MacLurven koste seg også og slik vil han aller helst at vi skal ha det om kvelden… at han kan ligge ute og sove MED døren oppe slik at han kan følge med på hva driver med…. IMG_4318a

Siden båndtvangen har tredt i kraft er dette gamle bilder fra en gang han var med meg på haugen rett bak hytta vår.

IMG_4324a IMG_4325a IMG_4326a IMG_4327a

Nå gleder vi oss bare til at det blir litt grønnere rundt oss 🙂

2 thoughts on “Hyttehelg

  1. Kristina

    åh, så deilig. no gler eg meg til påskeferie…berre jobbe desse to og ein halv dagane no, så er eg også klar for hyttetur!

Legg igjen en kommentar

