Ukens utsikt – Uke 1, 6. oktober 2013

Inspirert av Nøve og Kjerstis «Ukens utsikt» skal jeg nå prøve meg med det samme, kjenner jeg meg selv rett blir det noen gang ukens, noen gang hver fjortende dags utsikt…. og jeg gidder selvfølgelig ikke å vente helt til januar med å starte med dette så derfor blir min Uke 1 – denne uken, som jeg ikke aner hvilket nummer egentlig er, men det er den 6. oktober 2013.

Jeg har valgt utsikten fra stuevinduet pga trærne utenfor slik at det blir lett å se forskjeller gjennom året. Planen er å gjøre dette ett helt år. Det blir sikkert gørr kjedelig å se gjennom vinteren med snø overalt men sånn er det nå en gang… 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 tanker om “Ukens utsikt – Uke 1, 6. oktober 2013

  1. Kjersti

    Så moro at du har kastet deg på dette også! Gleder meg veldig til å følge med! Tror du har valgt et fint motiv, for som du sier så er det da lett å se forskjellen på trærne gjennom året. Og så vil jeg tro det blir festlig å se om parkeringsplassen er nymåket eller stappfull av snø 😉
    Det er uke 40 nå forresten, 41 starter i morgen 🙂

  2. bettebett Innleggsforfatter

    Takk for ukenummeret! Det har vært artig å fulgt med på dine og Nøves utsiktsbilder så jeg måtte bare jeg også 🙂 Vaktmesterne våre er vanligvis veldig flinke til å brøyte om vinteren men vi får se…..

Legg igjen en kommentar